Szánsájn, Dög, Tücsök, Köcsög...

2020.01.13

'Volvol, volnemvol, volvol, egy irdatlan boszeron. Igen....Űmaga a fekete ördög. 

Mióta merő kedvességből felöklelt egy rendkívüli rejtőszínnel rendelkező rémséges drótszamár, eléggé szkeptikusan állok az erdei élőlényekhez (mókus, kismadár, "Ezek a mai fiatalok"-at shüvöltő mama Fifivel a kezében flexipórázon). A lábam azóta sem a régi, mivel rommá szakítottam olyan szinten, hogy hitelesen eljátszhatnám Rocky Bal Bokát. De eltelt fél év, elég jól toltam a rehabot, úsztam, ugróköteleztem, erősítettem....aztán jött ez

Itt még jóigényessen nézett ki Bokahontas.

Majd, megjöttek Okádék...

Frenetikusan sikerült erdőirtás, amibe egy újabb szalagszakadással  tudtam belerongyolni, így marad a roller. Egyrészről nem bánom, mert a Dög ebben végre kiteljesedhet, még akkor is, ha nem segítek neki, másrészt annyira szét tudnék robbanni a levezetetlen energiáktól, hogy pl. nem tudok filmet nézni, csak egy jó kis súlyzós edzéssel. Sry... ez van. Tiszta hülye, aki nem normális. 

Szóval roller. Nem nagyon írkáltam még róla, mert igazából a zsenialitása az egyszerűségében van. Nagyon felemelő érzés katapultálni róla, de hajtani még jobb, mert úgy beáll a vádlid mint a klinikai halál. 

Persze, mikor kicsomagolod a drótkecskét a 30x400x2000 m-es dobozából, ami a bejárati ajtón nem fér be, jön a meglepetés, hogy ezt mind neked kell összerakni, és egyébként a fék az sehogy nem passzol az egész szerkezethez. Meg persze Sipiékkel intéztünk rá egy távtartót, hogy ne daráljam be a fekete sárkányt. Kb 4 hónapot használtam a zselici dombokon (az a scooteres aki fékez, az versenyen veszít alapon) fékek nélkül, aztán végül úgy döntöttem, miután a Dög is eleget fejlődött vele, hogy kell nekünk néha az a bizonyos lassító szerkezet. Így hát elvittem egy bringaboltba ahol az iránta érzett hihetelen fellángolásom miatt alig néztek bipoláris zavarban szenvedőnek... Na de mikor elkészült... akkor lehetett igazán cshapatni. Íme:

Toltuk neki 1 kutyával, 2 kutyával (nagggyon fullos volt, kösziköszi Viki: https://sportinchaos.blog.hu/), csapatos edzéssel, meg amit akartok... szóval úgy néz ki, a 2020-as versenyszezon nekünk a scooterből fog állni. Miután stabilan megy 2:50 és 3:10 közti ezreket erősen dombos utakon (150 m szintes pályákon) így bizakodó vagyok. A lábam még erős rehabon van, addig is sok úszás, tavasszal meg nyáron evezés, hogy úgy nézzek ki, mint egy photoshop-olt női fej egy férfi testépítő testén. 

Na, ez is majdnem olyan, csak mégse....

Szóval szánsájn van, meg amit akartok.

Noir et feu Canicross
Virdzsuka random blogja, kopirájt meg minden izé 2021
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el