Ősz és tél, avagy rég jártam itt...

2019.01.15

A nyár végén egy kicsit eltűntem, kicsit sok volt a munkahelyi teendő, illetve besűrűsödtek a versenyek. Szeptember elején Szántódon jártunk a Döggel, ahol a szezonnyitón sikerült elhozni egy nemzetközi 10. helyet. A pálya és a helyszín király volt, viszont az őszi hőség megtette a hatását, és az utolsó 1 km-en Bolg eldobta a kanalat (vagyis nem húzott semmit, örült, hogy él)....

Erről a versenyről hozok pár képet, ehun e: 

A rá következő héten a Kamaraerdőben jártunk éles váltásban egy nemzetközi konferencia utáni nap, egy kis sportág-népszerűsítő versenyen, ahol szintén 10-ek lettünk, 35 női indulóból 25:17-es eredménnyel 5K-n. Ez azért volt számunkra nagy áttörés, mert a Dög még soha nem volt előtte 5K-t bekötve. De all in all, ezt is megoldotta, én büszke voltam rá, és kivoltam mint állat. Itt is, let the pikcsörz tólk:

A véneki verseny sajna kimaradt, az ősz további része a munkavizsgára való készüléssel telt, aminek meg is lett az eredménye, Bolg Portelken 90%-ra teljesítette az FCI Traditional Style Herding Exam-et, majd másnap elhozott egy 1. helyet IHT-TS-1 kategóriában. (Baromi jó ez a kutya, csak kevés az idő rá :D )

Elmúlt a 2018, új év, új versenyek, új edzések és itt a kedvenc közös évszakunk, a tél....

Noir et feu Canicross
Virdzsuka random blogja, kopirájt meg minden izé 2021
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el