Finn pöcök

2018.07.01

A mai eszeveszett futkosásunk a szokásokhoz híven a Tókai Parkerdőben kezdődött. Mostanában csak az autót hagyjuk ott, mert rengeteg az ember és a kutya. Sokszor találkoztunk már néni nélküli fifivel az egyik kanyarban, és nem túl vicci a helyzet, mikor közben üvöltöd a dögnek, hogy jobb-jobb, majd feltűnik egy "cuki" stafi (néni meg a domb aljában sikít, hogy Neeeem Bááánt (nyilván hobbyból rohan feléd és folyik a nyála), csak kicsit meglepődik a válaszon, mikor visszasikítom, hogy de én igen. Muhahaha). 

Szóval ledobtam az osztályidegen színű corsát a parkolóban, megvártam Diát, és megpróbáltam kitalálni, hogy az ÉSZKSK által bevezetett új szabály szerint használatos kütyüt (Finn hook) hogy varázsoljam fel a line-omra. Annyira nem volt nehéz, mint gondoltam, bár elsőre nekem kicsit úgy néz ki, mint egy fogalmazásgátló eszköz.

Érzésre talán annyiban más, mint a karabiner, hogy hosszabb, így talán több mozgást a line-nak. Kényelmes volt vele futni.... a cipőmmel már nem annyira. Az elmúlt évben több mint 1500K-t tettem bele (elvileg 800 után csereérett), volt 3 HDR-en, ahol sár, iszap és egyéb barátaiban úszott, 2x 6, és 1x 12 K-n. Hát nem köszönte meg. Most meg, hogy Bolg úgy húz, mint egy kisebb tankhajó, különösen jó érzés, hogy már alig van talpa.

Namostugyetehát, elindultunk, én vittem a két másik zsírdisznómat is, mert hát a lazac-kúra óta úgy néznek ki, mint a szomszéd Erzsi néne jack russele, és lenyomtunk 5.7K-t. Brutál meleg volt, a táv feléig idillien haladtunk (én izzadtam, a kutyának folyt a nyála és közben úgy húzott, hogy a hajam úgy lobogott, mint a csiga szeme...) Újlak felé félúton találkoztunk 2 lovassal, akik csak azért voltak viccesek, mert a maradék 3K-n őket kerülgettük, és valahogy mindig eléjük értünk. 

Bolg már elég jól húz, az egyetlen amin javítani kéne, hogy egy kétértelmű kanyarban is irányba tudjam küldeni.... sajnos ha az előtte lévő elindul balra, még mindig hiába üvöltözök, miközben a fejem lila, nem megy jobbra. Rohadt falka állatok :D na de ez van, a sportban ez a szép, hogy mindig látod a célt, és tudod hol akarsz tartani, mit akarsz javítani.

Jövő héten folytköv.



futás előtti idillia
futás előtti idillia
végre megállt...
végre megállt...
Csipesz hadvezér
Csipesz hadvezér
Dia és a "szőrösök"
Dia és a "szőrösök"
A mai csipet-csapatás
A mai csipet-csapatás

Noir et feu Canicross
Virdzsuka random blogja, kopirájt meg minden izé 2021
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el